Tworzenie słów kluczowych
Zobacz, jak tworzyć słowa kluczowe dla swoich produktów dzięki naszym unikalnym typom kampanii produktowych

CTM Axon 2018 blue woman

Słowo kluczowe | Status | Kampania produktowa | Produktowo-grupowa kampania | |
CTM Axon 2016 blue woman | mała liczba wyszukiwań | |||
CTM Axon 2016 blue | odpowiedni | |||
CTM Axon 2016 | odpowiedni | |||
CTM Axon | odpowiedni | |||
Unikalne rozwiązanie |
Kampania produktowa
Aby utworzyć reklamy dla konkretnego produktu, możesz użyć jednej z naszych funkcji: „skracanie” lub „kombinacja tagów„. Korzystając z nich, można uniknąć statusu słów kluczowych o „małej liczbie wyszukiwań”. W rezultacie można reklamować więcej produktów niż w jakiejkolwiek innej konkurencyjnej aplikacji.
Klient szuka konkretnego produktu określonego rodzaju

Produktowo-grupowa kampania
Winston tworzy wyjątkowe słowa kluczowe, skracając nazwy produktów. Jeśli występuje więcej niż jeden produkt z takim samym ciągiem w nazwie produktu, Winston może automatycznie utworzyć kampanię grupową kierowana na grupę produktów. Klikając na reklamowaną grupę produktów (patrz poniżej), Twój klient zostanie przekierowany do pełnego wyniku wyszukiwania bezpośrednio w Twoim sklepie internetowym.
Klient szuka określonego produktu, ale nie jest zdecydowany na konkretny rodzaj

* Zaletą pracy ze słowami kluczowymi longtail (takimi jak CTM Axon 2016 Yellow) jest to, że klient wprowadza takie wyrażenie w wyszukiwarce Google tylko po podjęciu decyzji o zakupie określonego produktu, typu, koloru lub nawet rozmiaru. Średnio współczynnik konwersji wynosi 3-9%. W niektórych przypadkach odnotowaliśmy współczynnik konwersji do 17%! W odniesieniu do słów kluczowych typu longtail konkurencja jest znacznie niższa, ponieważ termin ten jest często specyficzny, a zatem koszty reklamy są niższe.
Zarezerwuj szybką 20-minutową rozmowę