Studium przypadku

Studium przypadku

Zobacz wyniki osiągnięte przez naszych klientów z narzędziem Bluewinston

BlueWinston zmniejszył o -30% CoS kampanii Google dla e-sklepu z ogrzewaniem, chłodzeniem, łazienki — system PVM
Effectix.com zwiększa ROAS dla AQT.sk o + 901%

BlueWinston zmniejszył o -30% CoS kampanii Google

Zobacz studium przypadku

Effectix.com zwiększa ROAS dla AQT.sk o + 901%

Zobacz studium przypadku
CTR powyżej 10%, setki konwersji i długoterminowy zwrot z inwestycji 500%
Automatyzacja reklam produktowych zapewniła stabilne CPA!

CTR powyżej 10%, setki konwersji i długoterminowy zwrot z inwestycji 500%

Zobacz studium przypadku

Automatyzacja reklam produktowych zapewniła stabilne CPA!

Zobacz studium przypadku
Umenie sveta: Jak zautomatyzować kampanie PPC dla 350 000 produktów?
Studium przypadku BodyWorld: + 7% obrotu z reklam Google, współczynnik konwersji 3,46%

Jak zautomatyzować kampanie PPC dla 350 000 produktów?

Zobacz studium przypadku

+ 7% obrotu z reklam Google, współczynnik konwersji 3,46%

Zobacz studium przypadku
Ferex.sk ze wzrostem ROI + 437% i 0,24 € za klik dzięki Blue Winston

Ferex.sk ze wzrostem ROI + 437% i 0,24 € za klik dzięki Blue Winston

Zobacz studium przypadku
Knihy pre každého logo

www.knihyprekazdeho.sk
Segment: książki
Liczba kampanii produktowych: 9

Liczba spełniających kryteria produktów z kwalifikującymi się słowami kluczowymi:
5881 (48% wszystkich produktów)
Łączna liczba produktów w kampaniach: 12279
Kwalifikujące się słowa kluczowe / całkowita liczba słów kluczowych: 25285 / 182073

CTR (%)Śr. pozycjaŚr. cena za kliknięcieŚr. koszt na konwersjeWspółczynnik konwersjiROI (%)
3.72 %1.90.11 EUR5.13 EUR2.17 %+27.4 %
sugar and cotton logo

www.sugarandcotton.com
Segment: odzież i akcesoria odzieżowe
Liczba kampanii produktowych: 1
Liczba kampanii DSA-P: 1

Liczba spełniających kryteria produktów z kwalifikującymi się słowami kluczowymi:
77 (47% wszystkich produktów)
Łączna liczba produktów w kampaniach: 163 (targetowana kampaniami DSA-P)
Kwalifikujące się słowa kluczowe / całkowita liczba słów kluczowych: 212 / 542

CTR (%)Śr. pozycjaŚr. cena za kliknięcieŚr. koszt na konwersjeWspółczynnik konwersjiROI (%)
4.63 %1.90.78 USD9.32 USD8.35 %+109.1%
exxpozed logo

www.exxpozed.de (.com w budowie …)
Segment: sporty na świeżym powietrzu, moda i akcesoria / sprzęt
Liczba kampanii produktowych: 8
Liczba kampanii grup produktów: 8
Liczba kampanii DSA-P: 6

Liczba kwalifikujących się produktów z kwalifikującymi się słowami kluczowymi:
5881 (48% wszystkich produktów)
Łączna liczba produktów w kampaniach: 12279 (targetowana kampaniami grup produktów i kampaniami DSA-P)
Kwalifikujące się słowa kluczowe / całkowita liczba słów kluczowych: 101398 / 155433

CTR (%)Śr. pozycjaŚr. cena za kliknięcieŚr. koszt na konwersjeWspółczynnik konwersjiROI (%)
2.78 %2.20.32 EUR12.99 EUR2.43 %+38.1%
pneumatiky.sk logo

www.pneumatiky.sk
Segment: opony i felgi
Liczba kampanii produktowych: 6
Liczba kampanii grup produktów: 11
Liczba kampanii DSA-P: 1 (skierowana do 2394 products)

Liczba spełniających kryteria produktów z kwalifikującymi się słowami kluczowymi:
8066 (37% wszystkich produktów)
Łączna liczba produktów w kampaniach: 21834 (targetowana kampaniami grup produktów)
Kwalifikujące się słowa kluczowe / całkowita liczba słów kluczowych: 212 / 542

CTR (%)Śr. pozycjaŚr. cena za kliknięcieŚr. koszt na konwersjeWspółczynnik konwersjiROI (%)
16.74 %2.40.18 EUR14.63 EUR3.72 %+46 %
lacne-baterie.eu logo

www.lacne-baterie.eu
Segment: baterie do notebooków, zasilacze
Liczba kampanii produktowych: 25
Liczba kampanii DSA-P: 1 (skierowana na 147 produktów)

Liczba spełniających kryteria produktów z kwalifikującymi się słowami kluczowymi:
1313 (19% wszystkich produktów)
Łączna liczba produktów w kampaniach: 6866
Kwalifikujące się słowa kluczowe / całkowita liczba słów kluczowych: 3364 / 104225

CTR (%)Avg. positionAvg. cost per clickAvg. Cost / Conv.Conv. rateROI (%)
19.46 %1.00.24 EUR3.74 EUR4.45 %+22.4 %
amino z logo

www.aminoz.com.au
Segment: suplementy kulturystyczne, fitness
Liczba kampanii produktowych: 8
Liczba kampanii grup produktów: 10
Liczba kampanii DSA-P: 4 (skierowana na 5029 produktów)

Kwalifikujące się produkty z kwalifikującymi się słowami kluczowymi: 3620 (40% wszystkich produktów)
Łączna liczba produktów w kampaniach: 8982
(targetowana kampaniami grup produktów i kampaniami DSA-P)
Kwalifikujące się słowa kluczowe / całkowita liczba słów kluczowych: 6470 / 397864

CTR (%)Avg. positionAvg. cost per clickAvg. Cost / Conv.Conv. rateROI (%)
2.13 %2.80.78 EUR27.3 EUR2.29 %+12.2 %

Kampanie produktowe

CTR (%)Śr. pozycjaŚr. cena za kliknięcieŚr. koszt na konwersjeWspółczynnik konwersjiROI (%)
3.08 %2.50.8 EUR32.9 EUR2.46 %+4.4 %

Skuteczność kampanii grup produktów

CTR (%)Śr. pozycjaŚr. cena za kliknięcieŚr. koszt na konwersjeWspółczynnik konwersjiROI (%)
1.85 %2.80.63 EUR29.4 EUR2.13 %+10.2 %

Skuteczność kampanii DSA-P

CTR (%)Śr. pozycjaŚr. cena za kliknięcieŚr. koszt na konwersjeWspółczynnik konwersjiROI (%)
2.96 %2.70.78 EUR33.1 EUR2.04 %+7.9 %
centrumkolies.sk logo

www.centrumkolies.sk
Segment: felgi
Liczba kampanii produktowych: 6
Liczba kampanii grup produktów: 11
Liczba kampanii DSA-P: 3 (skierowane na 45328 produktów)

Liczba spełniających kryteria produktów z kwalifikującymi się słowami kluczowymi:
362 (0,8% wszystkich produktów)
Łączna liczba produktów w kampaniach: 45328
(targetowana kampaniami grup produktów i kampaniami DSA-P)

CTR (%)Śr. pozycjaŚr. cena za kliknięcieWspółczynnik konwersjiRzeczywiste% ROASMinimalne % ROASZmiana % ROAS
8.74 %1.40.21 EUR0.93 %2614 %400 %6

Skuteczność kampanii produktowej

CTR (%)Śr. pozycjaŚr. cena za kliknięcieWspółczynnik konwersjiRzeczywiste% ROASMinimalne % ROASWzrost
13.42 %2.00.19 EUR0 %0 %400 %-1

Skuteczność kampanii grup produktów

CTR (%)Avg. positionAvg. cost per clickConv. rateActual %ROASMinimum %ROASHow much increase
15.45 %1.30.22 EUR1.06 %2673 %400 %6

Skuteczność kampanii DSA-P

CTR (%)Avg. positionAvg. cost per clickConv. rateActual %ROASMinimum %ROASHow much increase
4.45 %1.40.20 EUR0.65 %2538 %400 %5
Náplne do tlačiarní logo

www.naplne-do-tlaciarni.sk
Segment: tusze, tonery i atramenty do drukarek
Łączna liczba konwersji: 5574 x
Liczba kampanii produktowych: 20

Kwalifikujące się produkty z kwalifikowanymi słowami kluczowymi: 6227 (98% of total products)
Łączna liczba produktów w kampaniach: 6392

CTR (%)Śr. pozycjaŚr. cena za kliknięcieWspółczynnik konwersjiRzeczywiste% ROASMinimalne % ROASZmiana % ROAS
11.86 %2.40.27 EUR4.43 %799 %125 %5
dr.max lekaren logo

www.drmax.sk
Segment: Apteki, lekarstwa
Łączna liczba konwersji: 6589 x
Całkowity dochód: 191167 €
Liczba kampanii produktowych: 5
Liczba kampanii grup produktów: 3

Liczba spełniających kryteria produktów z kwalifikującymi się słowami kluczowymi: 6846 (44% wszystkich produktów)
Łączna liczba produktów w kampaniach: 15636 (targetowana kampaniami grup produktów)

Dr. MAX Sumarizácia prípadovej štúdie
telefonica o2 logo

www.o2.sk
Segment: telefony komórkowe, operator komórkowy
Łączna liczba konwersji: 787 x
Całkowity dochód: 21032 €
Liczba kampanii produktowych: 124

Liczba kwalifikujących się produktów z kwalifikującymi się słowami kluczowymi: 122 (60% wszystkich produktów)
Łączna liczba produktów w kampaniach: 203

O2 Sumarizácia prípadovej štúdie
pomocnik.sk logo

www.pomocnik.sk
Segment: narzędzia do prac domowych i ogrodowych
Łączna liczba konwersji: 513 x
Liczba kampanii produktowych: 1

Kwalifikujące się produkty z kwalifikowanymi słowami kluczowymi:
569 (95% wszystkich produktów)
Łączna liczba produktów w kampaniach: 599

Prípadové štúdie štatistiky
car computer exchange logo

www.carcomputerexchange.com
Segment: elektronika samochodowa
Łączna liczba konwersji: 3113 x
Liczba kampanii produktowych: 34

Kwalifikujące się produkty z kwalifikowanymi słowami kluczowymi: 1389 (56% szystkich produktów)
Łączna liczba produktów w kampaniach: 2457

Segment: agencja turystyczna i biuro podróży iFocus.sk
Łączna liczba konwersji: 2939 x
Liczba kampanii produktowych: 2

Kwalifikujące się produkty z kwalifikowanymi słowami kluczowymi: 229 (79% wszystkich produktów)
Łączna liczba produktów w kampaniach: 291

Súhrn štatistík prípadovej štúdie
Bosch-sk logo

www.bosch-sk.sk
Segment: elektronarzędzia Bosch
Wyniki tylko z 1 działającej kampanii produktowej z 548 kwalifikującymi się produktami!

Sumarizácia prípadovej štúdie

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

Zarezerwować demo

Zarezerwuj szybką 20-minutową rozmowę

NAJNOWSZE POCZTY NA FACEBOOKU


BlueWinston Facebook profile picture

BlueWinston.com - Product ads for Google search

1 week ago

🌍 Do you need to create product campaigns for a specific location? Not a problem for us in BlueWinston! 💙 Read a new case study with our client - the Mevia agency.https://www.bluewinston.com/pneumatiky-brno-cz-how-to-create-product-campaigns-for-a-specific-location/

BlueWinston Facebook profile picture

BlueWinston.com - Product ads for Google search

2 weeks ago

We bring you a new feature that works on all campaigns in your entire BlueWinston account. 📈 When you turn this feature on, BlueWinston will automatically remove all keywords with low Google Ads search volume 👍 More new features found in our blog.

BlueWinston Facebook profile picture

BlueWinston.com - Product ads for Google search

3 weeks ago

We are proud to announce that our CSS program got an astonishing award - Comparison Shopping Partners. 🎉 💙 If you want to be a part of this growing trend, check our program for up to 20% discount on your Shopping Ads 👉 https://www.cssshoppingin.eu/ #comparisonshoppingpartners #shoppingads

BlueWinston Facebook profile picture

BlueWinston.com - Product ads for Google search

1 month ago

Have you tried our new BlueWinston preview tool for ads? 💙 See how will your ads look like on Google search upfront. Of course, you can share your ads via a URL link. 👍 https://www.bluewinston.com/bluewinston-free-google-ad-preview-tool/

BlueWinston Facebook profile picture

BlueWinston.com - Product ads for Google search

1 month ago

Our new article will aid you with all the information you need to know about Google Shopping Actions. 🛍️ What are the features? Where is it available? What are the requirements? 💙 Just keep on reading.https://www.bluewinston.com/what-is-google-shopping-actions-and-how-to-use-them/

BlueWinston Facebook profile picture

BlueWinston.com - Product ads for Google search

1 month ago

Do you know Google Shopping? 🧐 As in every kind of advertising, there are downsides and upsides to each strategy. Choose the one that suits your business and needs the best. 📈 Read more in our new article.

Pokaż wszystkie posty na Facebooku