Kampanie produktowe mogą być również w pełni zautomatyzowane i wykorzystywane dla ofert biur podróży na całym świecie. Dzięki automatyzacji kampanii PPC oszczędzamy czas i jesteśmy w stanie kierować użytkowników na konkretne strony docelowe. Potrzebujemy tylko przygotować „specjalny” feed XML.

Potrzebujemy feedy, np. z tymi specyfikacjami:
#1 feed XML – dla konkretnych hoteli
<product_name>Ad Turres<product_name> //nazwa hotelu
<URL>adres url danego hotelu</URL>
<price>149,6</price> //najniższa cena za ten hotel
<country>Croatia</country>
<destination>Istria</destination>
<locality>Crikvenica</locality>
<date>9.6. – 18.6.2018</date> //data pierwszego wolnego terminu
# 2 feed XML – dla destynacji
<destination> Pomorie </ destination>
<URL>adres url konkretnej destynacji</ URL>
<price_from>najniższa cena dla tej destynacji<price_from>
<country>Bułgaria<country>
1. Zautomatyzowane reklamy i tworzenie słów kluczowych dla hoteli
W przypadku pierwszego feedu (hoteli) w procesie tworzenia kampanii używamy metody tagu do tworzenia słów kluczowych z różnych kombinacji tagów i prefiksów.

Tutaj widzimy zadane słowa kluczowe przy dopasowaniu BroadModifier

2. Zautomatyzowane reklamy i tworzenie słów kluczowych dla destynacji
Przy drugim feedzie również tworzymy słowa kluczowe przy pomocą kombinacji tagów, np. z tymi tagami i prefiksami:

Utworzone słowa kluczowe zostaną automatycznie przyporządkowane odpowiedniej stronie docelowej (destynacja oraz lista dostępnych możliwości zakwaterowania – hoteli, kompleksów hotelowych, apartamentów itp.)

Przy innych krokach czy ustawieniach w kampaniach turystycznych polecamy skorzystać z naszego przewodnika, jak tworzyć opłacalne reklamy tekstowe produktów w wyszukiwarce Google
Jeśli nie jesteście państwo pewni, czy BlueWinston będzie w stanie pomóc w zautomatyzowaniu reklam waszego biura podróży, skontaktujcie się z nami, a my Wam z przyjemnością pomożemy i doradzimy.


