Nasze wcześniejsze kampanie produktowe miały CoS (koszt sprzedaży) na poziomie 23,52%, teraz jest to tylko 7,54%. Dzięki automatyzacji reklam produktowych z BlueWinston.com % ROAS wzrósł z 425.12% do 1326.60% (o 901,48%).
O kliencie – AQT.sk
AQT.sk jest dystrybutorem profesjonalnych technologii fotograficznych i wideo oraz profesjonalnym partnerem CANON i NIKON na Słowacji. Oprócz tych produktów oferuje także czyszczenie lustrzanek cyfrowych, kalibrację obiektywów, bezpłatne i płatne warsztaty fotograficzne.
Problem rozwiązany dzięki narzędziu do automatyzacji reklam produktowych PPC
AQT.sk jest pierwszym klientem Effectix.com – internetowej agencji marketingowej, której przedstawiliśmy narzędzia BlueWinston. BlueWinston generuje reklamy produktowe i słowa kluczowe w taki sposób, że nie ma większego sensu tworzyć ich manualnie. Niedawno uzgodniliśmy z naszym klientem, że zmniejszymy CoS oraz liczbę reklamowanych. Potrzebowaliśmy do tego narzędzia, które wykona tą żmudną ręczną robotę za nas, a my zyskany czas przeznaczymy na prace nad kreatywną i długoterminową strategią.
W jaki sposób BlueWinston pomógł
Głównym zadaniem było stworzenie unikalnych kampanii, oraz odpowiednich słów kluczowych dla każdego produktu spełniającego określone warunki. Konfiguracja budżetu, automatyczne reguły licytacji, wstrzymywanie kampanii, słowa kluczowe – wszystko to zajęło tylko około trzech godzin. Kilka razy dziennie automat analizuj nasz feed produktowy i aktualizuje listę produktów, automatycznie tworzy powiązane słowa kluczowe i dostosowuje ceny. Zaoszczędziliśmy mnóstwo czasu, który możemy wykorzystać do stworzenia nowej strategii i rozwoju biznesu klienta.
Oświadczenie / referencje klienta
Współpracujemy z Effectix od kilku lat i jesteśmy zadowoleni z ich wyników. W pełni wierzymy ich opinii, że BlueWinston jest narzędziem, które nam pomoże. Zauważyliśmy znaczącą poprawę na naszym koncie. Wiele osób, które widziały nasze reklamy PPC w internecie, zakupuje teraz bezpośrednio u nas.
Wyniki po 3 miesiącach
Redukcja CoS z 23,52% do 7,54% (-67,94%)
Wzrost ROAS z 425.12% do 1326.60% (o 901,48%)
Zmniejszenie wydatków o 79,39%
Współczynnik odrzuceń – spadek z 68,48% do 65,67%
Średni czas wizyty – wzrost ze 102 do 122 sekund (o 19,61%)
Liczba grup reklam – wzrost z 414 do 2 961 (o 615,22%)
Liczba słów kluczowych – wzrost z 1215 do 28507 (o 2 246,26%)
Liczba reklam – wzrost z 1957 do 9102 (o 365,10%)


