Klienci bardzo często nie znają dokładnej nazwy produktu! Znają tylko jego część (nazwę grupy produktów). Blue Winston automatycznie znajdzie te unikalne grupy w Twoim feedzie XML. Gdy klient kliknie taką reklamę grupową, przejdzie bezpośrednio do wyniku wyszukiwania, w którym już wybierze odpowiedni model i typ produktu. Dzięki tej funkcji uzyskasz znacznie więcej nowych klientów i często jest to jedyny sposób jak reklamować produktów o małej liczbie wyszukiwań!
Dlaczego warto skupiać się na produktowo-grupowych kampaniach?
Nigdy więcej mała liczba wyszukiwań
Znacznie więcej odpowiednich słów kluczowych
Ludzie szukają grupy produktów
Więcej wyświetleń Twoich reklam
Wyższy CTR
Wyższy współczynniki konwersji
Produktowo-grupowe kampanie skierowane na grupy produktów
Produktowo-grupowe kampanie mają reklamy tekstowe kierowane na określone grupy produktów, a więc mają bardziej ogólne słowa kluczowe.
Kampanie dla takich produktowych grup są unikalne na całym świecie i mają znacznie więcej odpowiednich słów kluczowych typu longtail => wyświetlenia, kliknięcia, % CTR i oczywiście więcej konwersji (akwizycji).
Znają tylko część z nazwy produktu, np. ELECTROLUX EJ 2801″
W związku z tym w BlueWinston opracowaliśmy unikalną metodę skracania, która wyszukuję i wyodrębnia unikalne frazy (skrócone słowa kluczowe typu longtail), które będą kierowane na określone grupy produktów. W naszym przykładzie są to specyficzne lodówki, w których znamy producenta i model, ale bez określonego typu = bez numeru produktu.
Targetowana reklama tekstowa na grupę produktów w wyszukiwarce Google
Użytkownicy widzą Twoje produktowo-grupowe reklamy, gdy wyszukują przez Google:
W ciągu kilku minut automatycznie wygenerujesz reklamy tekstowe dla setek, tysięcy, a nawet dziesiątek tysięcy grup produktów. Automatycznie z aktualnymi najniższymi cenami dla danej grupy produktów.
Po kliknięciu tekstowej reklamy grupowej-> klient zostaje przekierowany na stronę wyników wyszukiwania pełnotekstowego w e-sklepie. W tym przypadku wyniki dla „ELECTROLUX EJ 2801”, gdzie wyświetlone zostaną obie wersje tej lodówki:
Przekonaj się sam o sile kampanii grupowych na przykładzie reklamy opon












