Dzięki kampaniom produktowym Blue Winston zwiększyliśmy zarówno ruch, jak i konwersje, jednocześnie utrzymując docelowy CoS, zbliżając się do ludzi na zaawansowanym etapie zakupów. Po późniejszym zintegrowaniu kampanii ze słowami kluczowymi z wewnętrznego wyszukiwania w sieci zakres wysokiej jakości konwertujących reklam wzrósł jeszcze bardziej.
Bodyworld to dobrze znany sklep internetowy z suplementami diety dla sportowców, który od lat utrzymuje wiodącą pozycję na rynku i bardzo dobrą ocenę swoich klientów. Oferuje szeroką gamę protein, gainerów, stymulantów, spalaczy tłuszczu i innych produktów w najlepszych cenach.
Integracja kampanii produktowych
Po dostosowaniu typowych kampanii w Google Ads i ich stabilizacji, dostrzegliśmy ogromny potencjał w użyciu BlueWinston, jako systemu, z którym nasza agencja internetowa BOOSTERS ma dobre doświadczenia. Potencjał ten szczególnie przejawia się w możliwości rozszerzenia bieżących kampanii produktowych, które do teraz były prowadzone na bieżącym koncie tylko za pośrednictwem kampanii DSA. Na start uruchomiliśmy 22 kampanie produktowe podzielone według struktury stron.
Na początku CoS kampanii się dość kołysało, ale zaskakująco już w drugim miesiącu osiągnęło wartości docelowe. Podczas tworzenia kampanii korzystaliśmy z zoptymalizowanych zasad BlueWinston Bid Management (A.I.), integrując wiele zautomatyzowanych skryptów dostosowanych do tego konta.
Wyniki Q4 2018:
788 nowych grup reklam
+18 924 wizyt
Średni kurs konwersji 3,46%
+ 7% wzrost obrotów reklam Google
-13% spadek CoS
Integracja Luigis
Po udanej integracji kampanii produktowych Blue Winston i stabilizacji metryki CoS, uznaliśmy że nadszedł czas wykonać odważniejszy ruch. Z pomocą supportu Blue Winston –rozpoczęliśmy integrację kampanii z wewnętrznego wyszukiwania, przy użyciu Luigi´s Box, który współpracuje z systemem Blue Winston.
Zasadniczo, system analizuje zapytania do poziomu konwersji i przy pomocy BlueWinston potrafi wytworzyć kampanie obejmujące bardzo interesujące terminy, o których nie wiedzieliśmy, że są poszukiwane, lub nie byłyby wdrażane z powodu ich pozornie „niskiej jakości”.
Konfiguracja kampanii Luigis została ustawiona na wyszukiwania 3 lub więcej słów, które wiodły do konwersji. Oto wynik pierwszego miesiąca:
842 nowych grup reklam reprezentujących
odpowiednie wyszukiwane hasła
85 nowych zakupów
-3% CoS
Na podstawie dotychczasowych wyników możemy powiedzieć, że dzięki BlueWinston udało nam się osiągnąć nasz cel polegający na rozszerzeniu działalności w Google Ads, przy utrzymaniu całkowitego CoS. Ponadto rozszerzyliśmy kampanię o nową, ekscytującą funkcję, która obejmuje grupy wyrazów dzięki zaawansowanej analizie wyszukiwań.
„Z BlueWinston zaczęliśmy współpracować, aby rozszerzyć nasze istniejące kampanie, a ich późniejsza wydajność naprawdę nas zaskoczyła. Doceniamy także sugestie BW dotyczące nowych typów kampanii, które również działają dobrze dla nas”.


