W Blue Winston wprowadziliśmy szereg nowych ustawień dla słów kluczowych, aby pomóc na przykład przy zmianie strategii określania stawek z docelowego CPA na ręczny CPC.
Od 16 maja nie zobaczysz pop-up w sekcji Ustawienia kampanii. Dostępna jest nowa opcja- możesz zresetować domyślny maksymalny CPC lub ustawić maksymalny CPC dla wszystkich słów kluczowych na Auto (jako stałą wartość lub obliczoną przez Blue Winston).

Po zmianie strategii określania stawek w Blue Winston (np. z docelowego określania stawek CPA na manualne określanie stawek CPC) zobaczysz takie ustawienie według domyślnego maksymalnego CPC i w ten sposób możesz ustawić prawidłowe wartości dla wszystkich grup reklam w kampanii.
Po uruchomieniu kampanii zalecamy strategię ulepszonego manualnego określania stawek CPC, a dopiero później wykorzystać strategię inteligentnego określania stawek (można zaznaczyć w Blue Winston). To, dlatego że strategia inteligentnego określania stawek (smart bidding) wymaga pewnych danych do prawidłowego funkcjonowania. Gdy kampania otrzyma 50 konwersji w ciągu ostatnich 30 dni, może się automatycznie przełączyć na strategię inteligentnego określania stawek Target ROAS. Tutaj możesz przeczytać więcej => https://blog.bluewinston.com/target-roas-automation-google-adwords/


