Wejście na słowacki rynek na słowacki rynek z portfelem produktów wynoszącym 3 468 pozycji wymagało poważnego kroku – skorzystania z usług Blue Winston. Jasne oczekiwania naszego klienta zarówno były dużym wyzwaniem dla nas jak i agencji internetowej Viamedia.sk.
Maxinaradie.sk oferuje gamę produktów z rodziny elektronarzędzi, narzędzi budowlanych, urządzeń czyszczących, spawarek i wielu innych pomocnych urządzeń. Wśród oferowanych producentów znajdują się między innymi: Bosh, Makita i Kärcher.
Automatyzaczna konfiguracja cen za kliknięcie oraz słów kluczowych w kampaniach miała ogromny wpływ na osiągnięte wyniki. Dziś, po analizie danych za okres od 1 września 2018 r. – 30 listopada 2018 r., możemy powiedzieć, że BlueWinston bardzo nam pomógł w uzyskaniu satysfakcji naszego klienta.
Trafność i efektywny bidding
Słowa kluczowe oraz reklamy, których stale używamy w kampaniach Blue Winston, bardzo dobrze odpowiadają zapytaniom potencjalnych klientów, poszukujących produktów w Google Search.
Co myśli klient?
Dla klienta najważniejszymi danymi są koszty w odniesieniu do przychodów. Całkowity koszt jednego zrealizowanego zamówienia wyniósł 20,25 EUR. Jesteśmy przekonani, że skorzystanie z pomocy BlueWinston było doskonałą decyzją.
Biorąc pod uwagę przychody uzyskane tylko z tej platformy, stanowiło to bardzo miłą niespodziankę.
Uzyskanie stabilnego CPA za 3 miesiące
W badaniu wykorzystano dane za okres od 1 września 2018 r. do 30 listopada 2018 r.
Segment: elektronarzędzia
Liczba kampanii produktowych: 6
Liczba kampanii grupowych: 10
Liczba kampanii DSA-P: 1




