Automatyzowane reklamy tekstowe oparte na produktowych feedach

BlueWinston to kompleksowe narzędzie dla przedsiębiorców, którzy chcą zmaksymalizować zyski z kampanii produktowych Google. Tworzenie i aktualizacja kampanii tekstowych w reklamach Google wymaga dużo czasu. Cały proces tworzenia reklam tekstowych można jednak zautomatyzować dzięki BlueWinston. Kampanie oparte na feedach nie tylko oszczędzają nam dużo prac, ale także poprawiają wyniki kampanii. Reklamy oparte na kanałach i słowa kluczowe są zawsze specyficzne dla każdego produktu i są stale aktualne.

Czym są reklamy oparte na feedach i dlaczego są one ważne?

feed-driven text ad creator (ad pattern)Dzięki aplikacji BlueWinston możemy tworzyć produktowe reklamy tekstowe łatwo i automatycznie. Kampanie te są skierowane do wyszukiwarki Google i wykorzystują dane feedu XML. Reklamy i słowa kluczowe są aktualizowane codziennie.

Zgodnie z badaniami Google użytkownicy, którzy widzą jednocześnie reklamy tekstowe i reklamy Google Shopping, mają o 83% większe szanse na przekierowanie do strony sklepu internetowego. Produktowe reklamy tekstowe w Google Search znacznie zwiększają sprzedaż online. Warto zapoznać się z naszą analizą, dlaczego warto łączyć razem reklamy tekstowe i reklamowe.

Jakie są zalety reklam tekstowych produktów opartych na plikach danych?

➡️ Automatyzacja

Reklamy tekstowe są automatycznie generowane z Twojego kanału XML dla setek i tysięcy produktów w ciągu kilku minut.

➡️ Codzienne aktualizacje kampanii

Reklamy tekstowe są tworzone na podstawie danych produktu w kanale XML. Zaletą jest to, że w ten sposób korzystasz z najbardziej aktualnych danych produktu.

➡️ Tylko aktualne produkty

Łatwo odfiltrować produkty, które nie są dostępne w e-sklepie, a zatem nie musimy wydawać pieniędzy na reklamy produktów, których nie ma w magazynie.

➡️ Unikalne słowa kluczowe i reklamy tekstowe

Lepsze ukierunkowanie potencjalnych klientów na grupy produktów poprzez kampanie grup produktów.

➡️ Lepszy CTR i wyższa konwersja

Możliwe jest generowanie long-tail słów kluczowych dla każdego produktu. Pozwala to zwiększyć ruch lub kierować reklamę do specyficznej grupy klientów. Niektóre ze słów kluczowych mogą mieć niską częstotliwość wyszukiwania, ale będą całkowicie dokładne.

Opinie naszych klientów i agencji e-commerce

Andreashop e-commerce site with electronics, computers

„Aplikacja jest przeznaczona dla e-shopów oferujących wiele produktów, dlatego nie można ustawić indywidualnej kampanii dla każdego z nich. Z tego powodu używamy BlueWinston, który pozwala nam ustawić kampanię produktową dla całej kategorii lub marki. Dzięki BW możemy prosto promować nasze rodukty w zależności od potrzeb. Aplikacja jest dobrze zorganizowana i łatwa w obsłudze. Dzięki szczegółowym ustawieniom możemy stworzyć kampanię dostosowaną do każdej kategorii produktów. BW, nasz zysk w Google AdWords wzrósł, aplikacja jest coraz lepsza i wzbogacana o kolejne funkce. Jak dotąd nie mamy żadnych negatywnych doświadczeń”.

Peter Grof, Andreashop.sk

Pomocnik sk

„BlueWinston to wyjątkowa aplikacja do zarządzania kampaniami produktowymi, która nie tylko znacznie ułatwia pracę, ale także poprawia sprzedaż. Dzięki BW pomógł nam zoptymalizować koszty, zwiększyć zysk i sprzedaż w takiej mierze, jak dotąd żadne inne narzędzie.”

Rene Pallo, Pomocnik.sk

Effectix

Minęło dużo czasu, odkąd jakiekolwiek narzędzie uprościło moją pracę tak, jak zrobił to Blue Winston. Reklamy, nad którymi pracowałem przez 20 godzin i dla których optymalizowałem koszty słów kluczowych przez kolejne 20 godzin, zajęły mi maksymalnie dwie godziny. Zasadniczo nie muszę się o nic martwić, kampanie działają idealnie, moi klienci są zadowoleni, zarabiają więcej (inwestują mniej w kampanie). Jak dla mnie, BlueWinston oszczędza mój czas. Wypróbowałem wiele aplikacji, ale żadna mi jak dotąd nie odpowiadała jak.

Alica Sromovska, Effectix

Przeczytaj więcej opinii o automatyzacji reklam tekstowych BlueWinston!

Od czego zacząć i jak to wszystko działa?

Pracę z reklamami opartymi na produktowych feedach możemy zacząć w dwóch krokach:

  1. Zarejestruj swój e-sklep na https://setup.bluewinston.com/Account/Register
  2. Utwórz kampanię produktową: w lewej części wybierz Campaign list, a następnie Create new Product Ads. Możesz użyć dowolnego produktowego feedu XML w swojej kampanii.

Więcej o tym, jak utworzyć kampanię produktową – krok po kroku: Jak zbudować opłacalną tekstową reklamę produktową dla Google Search.

Koszty BlueWinston

Opłata miesięczna opiera się na liczbie produktów w feedzie XML. Oblicz dokładną cenę za pomocą naszego kalkulatora online.

Zacznij korzystać z reklam produktowych BlueWinston i już dziś zwiększ sprzedaż w swoim e-shopie.

Zarejestruj się, umów się z nami na wstępną rozmowę, uzyskaj bezpłatny dostęp do tworzenia kampanii pilotażowych i naucz się, jak szybko i łatwo tworzyć kampanie produktowe.







Zarezerwuj szybką 20-minutową rozmowę

Chcesz dowiedzieć się więcej o automatyzacji kampanii produktowych? Umów się na rozmowę indywidualną z jednym z naszych menedżerów konta.

ZAREZERWOWAĆ DEMO

About the Author:

Account Manager and aspiring PPC specialist at BlueWinston. I like to learn about newest information about ecommerce business and Google Ads.