
Jak wam zapewne wiadomo, kampanie DSA mają zarówno zalety, jak i wady. Zalety DSA uwidaczniają się głównie wtedy, gdy na podstronie znajduje się treść dobrej jakości – na podstawie której Google może zdecydować, kiedy wyświetlić reklamę – wtedy właśnie Google wyświetla DSA w oparciu o relewantne wyrażenia.
Zaletą DSA jest możliwość reklamowania produktów, które nie mogą być reklamowane w zwykłych kampaniach, gdyż nie zawierają one kwalifikujących się słów kluczowych. Tutaj możecie znaleźć parę wskazówek, jak tworzyć kampanie DSA za pośrednictwem BlueWinston. Kolejną zaletą jest to, że długość tytułu może być większa, czasami nawet do 40 znaków. W zwykłych kampaniach jest to tylko 30 znaków.
Wadą jest to, że możemy wpływać tylko na opis reklamy, a także potrzeba śledzenia i czyszczenia wyszukiwanych wyrażeń w Google Ads.
Jeśli chcemy się wyróżnić na tle konkurencji w wyszukiwarce Google, możemy używać w reklamach znaków specjalnych (w zwykłych reklamach tekstowych, a także w reklamach DSA). Możemy użyć tych znaków specjalnych:
® $ # % @ ( ) = + / & Ɛ ™ © ? ! ¡ – – — * : “ ” » « =)
Tutaj znajdziesz wszystkie dostępne znaki specjalne.
Emotikony w DSA – zwiększ swój% CTR
W DSA możemy używać emotikon. Nawet w tytule! Możemy wstawiać emotikony w tytule produktu w e-sklepie, a Google będzie ich używać.
Możemy użyć emotikon, na przykład, z tego linku https://www.emojicopy.com/
😀😃😄😁😆😅😂🤣😊😇🙂🙃😉😌😍😘🤨🤗🤔🤭🤫😲👏🤝👍👎👊✌👌👋
Znak specjalny powinien pasować do kontekstu reklam. Na przykład w ten sposób

Jak widać, w tym przypadku emotikona jest w kodzie, ale w tym samym czasie nie widać jej w porównawarce cen.

Co przez to osiągniemy? Reklamy ze specjalnymi znakami zwiększają CTR reklamy.
W przypadku zwykłych kampanii produktowych znaki specjalne zwiększają nie tylko CTR, ale także wynik jakości słów kluczowych i zwiększają CPC.


