Jak i dlaczego zostać certyfikowanym partnerem dla Blue Winston

Korzystanie z narzędzia automatyzacji BlueWinston ma wiele zalet. Oferuje ono unikalne funkcje, które możesz pomogą wznieść twój sklep internetowy na nowy poziom.

Ale to nie koniec. Możesz również uzyskać certyfikowane partnerstwo z Blue Winston – wyjaśnijmy, więc co to jest, dlaczego warto je mieć i jakie są z niego korzyści.

Jak zostać Certyfikowanym Partnerem

Pięć prostych kroków, jak to zrobić:

1) Zarejestruj, co najmniej jeden sklep internetowy za pośrednictwem Blue Winston

Jeśli zdecydowałeś się użyć naszego narzędzia do zarządzania kampaniami PPC, masz już pierwszy krok za sobą. Przyczyny korzystania z Blue Winston znajdują się w tym artykule.

2) Utwórz kampanię reklamową oddzielnie

Na początku pracy z aplikacją masz możliwość wiele niuansów pomoże wyjaśnić support. Aby jednak uzyskać certyfikowane partnerstwo, musisz samodzielnie zarządzać procesem tworzenia kampanii. Przynajmniej zacznij. Na naszym blogu jak i bezpośrednio w aplikacji znajdziesz wiele samouczków.

3) Skontaktuj się z nami, pozwól nam sprawdzić swoją kampanię

If you are already happy with what you are seeing, write us or call us. We will check if everything is fine. In case of need, we are more than glad to help. Contact us here: support@bluewinston.com

4) Napisz recenzję na capterra.com

Czekamy na opinie. Czy pozytywne czy negatywne. Dzięki temu wiemy, w którą stronę iść i jak uczynić Blue Winston jeszcze bardziej użytecznym. W ten sposób możemy wyeliminować ewentualne niedociągnięcia napotkane podczas pracy z narzędziem.

5) Przygotuj prezentację swojej agencji i specjalistów PPC

Te krótkie opisy zostaną opublikowane na stronie www.bluewinston.com wraz z kontaktem. Dzięki temu zauważą cię inni potencjalni klienci, co oznacza nowe zamówienia.

 

Dlaczego warto zostać certyfikowanym partnerem?

1) Korzystanie z odznaki

Będziesz mógł umieścić odznakę certyfikowanego partnera Blue Winston na swojej witrynie, sklepie internetowym, blogu.

2) Odróżnij się od konkurencji

Ludzie ufają zaufanym sprzedawcom, którzy mają dobre relacje z partnerami. Przekonaj swoich klientów, że należysz do nich i masz coś, czego twoi konkurenci nie mają.

3) Opublikuj studia przypadków na naszej stronie i blogu

Z czasem zaczynasz rosnąć i uzyskiwać interesujące liczby. Nie pozwól, by te wskaźniki były tylko dla Ciebie. Zapewnimy Ci miejsce, w którym możesz pokazać, jak ewoluuje Twój sklep internetowy w interesującym studium przypadku.

4) Promocja na naszych portalach społecznościowych

Mamy ponad 15 000 fanów na portalach społecznościowych, którym możemy przedstawić twoją agencję. Możemy cię promować, dzięki temu, że jesteś certyfikowanym partnerem Blue Winston.

 

Jeśli nadal nie masz pewności, co do warunków uzyskania partnerstwa lub korzyści z niego płynących, skontaktuj się z nami, a chętnie Ci doradzimy.

About the Author:

pavelkova
Account Manager and aspiring PPC specialist at BlueWinston. I like to learn about newest information about ecommerce business and Google Ads.