Mamy dla Ciebie ulepszenie dla naszych unikalnych na całym świecie kampanii produktowo – grupowych. Ten rodzaj kampanii tworzy grupy produktów ze słowami kluczowymi, które są odpowiednie dla wielu produktów. Użytkownik jest automatycznie przekierowywany do wyniku wyszukiwania pełnotekstowego w sklepie internetowym.
W przeszłości czasami powstawały też zbyt krótkie słowa kluczowe = zbędna praca dla specjalisty PPC podczas ich wstrzymywania. Teraz wprowadzamy nową funkcję – Skracanie, do momentu znalezienia pierwszej grupy reklamowej. W ten sposób zostanie utworzona tylko najdłuższa grupa reklam.
Przykład – mamy te dwa produkty:
1) Nike Air Max 90 White
2) Nike Air Max 90 Black
Poprzednio – automatycznie utworzono słowa kluczowe (grupy reklamowe):
[Nike Air Max 90] => to słowo kluczowe jest w porządku
[Nike Air Max] => to słowo kluczowe może być już za krótkie (zbyt ogólne)
[Nike Air] => to słowo kluczowe jest za krótkie
Teraz, dzięki tej nowej funkcji, tworzone jest tylko najdłuższe grupowe słowo kluczowe
[Nike Air Max 90]
Wynik: Mniej słów kluczowych, natomiast nie zostały utworzone za krótkie i ogólne słowa kluczowe = poprawa skuteczności Twoich kampanii!
Jeśli chcesz pozwolić na większe skrócenie w celu znalezienia jeszcze krótszych grup produktowych (krótszych słów kluczowych), zaznacz to pole!

Uwagi:
Jeśli wybierzesz tę funkcję w już utworzonych (uruchomionych) kampaniach, wszystkie krótsze grupy reklamowe zostaną wstrzymane podczas następnej aktualizacji Google Ads.
Ta funkcja jest domyślnie włączona w nowych kampaniach produktowo-grupowych, z dokładnym i frazowym dopasowaniem.
Poniżej kolejny przykład, które słowa kluczowe zostały automatycznie usunięte za pomocą nowej funkcji:



