Nowa funkcja: Skracanie do momentu wystąpienia pierwszej grupy produktowej (najdłuższej)

Mamy dla Ciebie ulepszenie dla naszych unikalnych na całym świecie kampanii produktowo – grupowych. Ten rodzaj kampanii tworzy grupy produktów ze słowami kluczowymi, które są odpowiednie dla wielu produktów. Użytkownik jest automatycznie przekierowywany do wyniku wyszukiwania pełnotekstowego w sklepie internetowym.

W przeszłości czasami powstawały też zbyt krótkie słowa kluczowe = zbędna praca dla specjalisty PPC podczas ich wstrzymywania. Teraz wprowadzamy nową funkcję – Skracanie, do momentu znalezienia pierwszej grupy reklamowej. W ten sposób zostanie utworzona tylko najdłuższa grupa reklam.

 

Przykład – mamy te dwa produkty:

1) Nike Air Max 90 White

2) Nike Air Max 90 Black

 

Poprzednio – automatycznie utworzono słowa kluczowe (grupy reklamowe):

[Nike Air Max 90] => to słowo kluczowe jest w porządku

[Nike Air Max] => to słowo kluczowe może być już za krótkie (zbyt ogólne)

[Nike Air] => to słowo kluczowe jest za krótkie

 

Teraz, dzięki tej nowej funkcji, tworzone jest tylko najdłuższe grupowe słowo kluczowe

[Nike Air Max 90]

 

Wynik:  Mniej słów kluczowych, natomiast nie zostały utworzone za krótkie i ogólne słowa kluczowe = poprawa skuteczności Twoich kampanii!

 

Jeśli chcesz pozwolić na większe skrócenie w celu znalezienia jeszcze krótszych grup produktowych (krótszych słów kluczowych), zaznacz to pole!

 

 

 

Uwagi:

Jeśli wybierzesz tę funkcję w już utworzonych (uruchomionych) kampaniach, wszystkie krótsze grupy reklamowe zostaną wstrzymane podczas następnej aktualizacji Google Ads.

 

Ta funkcja jest domyślnie włączona w nowych kampaniach produktowo-grupowych, z dokładnym i frazowym dopasowaniem.

 

Poniżej kolejny przykład, które słowa kluczowe zostały automatycznie usunięte za pomocą nowej funkcji:

 

About the Author:

pavelkova
Account Manager and aspiring PPC specialist at BlueWinston. I like to learn about newest information about ecommerce business and Google Ads.