Smart shopping campaigns for products in the e-shop
Kampanie zakupowe Smart Shopping dla eshopów to rodzaj reklamy, którą można utworzyć za pomocą Google Ads, połączonej z kontem Google Merchant. Twoje konto sprzedawcy musi być połączone z kontem Google Ads, na którym tworzysz kampanię i konfigurujesz filtrowanie produktów.
Jeśli chcesz, aby kampanie Smart Shopping były szybsze i bardziej wydajne, zapoznaj się rozszerzonymi możliwościami i korzyściami, które płyną z używania Blue Winston.
W pierwszym etapie, w przeciwieństwie do zwykłych opcji tworzenia kampanii inteligentnych zakupów za pomocą Google Ads, Blue Winston oferuje możliwość filtrowania kampanii i znajdujących się w nich produktów na podstawie dowolnego tagu w kanale XML.
W Blue Winston możesz dodatkowo filtrować produkty, na przykład na podstawie:
1) price ranges – w kampanii zostaną użyte jedynie produkty z określonego przedziału cenowego
2) margin ranges – tylko produkty z marżą od określonej wartości
3) sale price ranges – w kampanii zostaną użyte jedynie z rabatem
Oznacza to, że możemy wybrać do swojej kampanii tylko produkty wybranej marki, a także kwotę rabatu i marżę. Przykładowo: tylko produkty marki Husqvarna z rabatem większym niż 10% i marżą, co najmniej 35 € trafią do kampanii Smart Shopping.
W regionie Europy Środkowo-Wschodniej około 87% sklepów internetowych nie ma jeszcze feedu Google Merchant
Często powodem tego, że nie jest łatwo przygotować czy wygenerować taki kanał. Zastanawialiśmy się nad tym – skutkiem, czego Blue Winston oferuje nam możliwość wykorzystania zwykłego feedu XML, który normalnie nie spełnia warunków feedu Google Merchant! Po prostu wklejamy swój zwykły feed (używany do porównywarek cen), a Blue Winston z niego zrobi feed Google Merchant.
Planujemy też dodać możliwość optymalizacji kampanii Smart Shopping. Dzięki temu możliwe będzie włączanie i wyłączanie produktów na podstawie ich wydajności, bezpośrednio za pomocą narzędzia Blue Winston.