Reklama produktowa – przybliżmy swoje produkty klientom!

Każdy sprzedawca chce wyróżnić swój produkt, podkreślić jego zalety, pokazać go jak największej liczbie osób – przekonując je do jego zakupu. Reklama produktowa polega na umieszczeniu produktu lub usługi w różnych dedykowanych i opłaconych miejscach, w celu poinformowania potencjalnych odbiorców i zdobycia ich zainteresowania.

Internet stał się ważną przestrzenią z różnorakimi środkami i możliwościami, umożliwiającą na wyniesienie reklam produktów na nowy poziom. Możemy teraz reklamować się na platformach takich jak media społecznościowe czy wyszukiwarki. Każda z nich pozwala tworzyć i dostosowywać własną reklamę produktu. Internet jako ma przestrzeń na nasze reklamy ma wiele zalet, przez które powinniśmy rozważyć uczynienie go przestrzenią priorytetową.

Jedna z platform – Google – umożliwia umieszczanie reklam produktów w wyszukiwarce Google albo na różnych stronach internetowych. Pojawią się wtedy, gdy użytkownik szuka terminu podobnego do słów kluczowych użytych w reklamie. Reklamy produktów umieszczane online mają kilka zalet – są elastyczne, tańsze, łatwe do zmierzenia i można je zatrzymać w dowolnym momencie.

Reklama produktowa to doskonałe narzędzie do nawiązania kontaktu z potencjalnymi klientami. Nie tylko promujemy portfolio naszych produktów, ale także zachęcamy potencjalnych klientów do odwiedzenia naszej strony internetowej, gdzie mogą znaleźć więcej produktów

Przykładowo klient może poszukiwać w Google produktu:

Barum Bravuris 5HM 195/60 R15 88H

Searching for Barum Bravuris 5HM 195/60 R15 88H

 

 

 

Możemy stworzyć reklamę która będzie się automatycznie wyświetlać w wynikach wyszukiwania Google:

 

 

 

 

 

Nasz klient zostanie przeniesiony bezpośrednio na stronę docelową produktu po kliknięciu reklamy

 

Zarezerwuj szybką 20-minutową rozmowę

Chcesz dowiedzieć się więcej o automatyzacji kampanii produktowych? Umów się na rozmowę indywidualną z jednym z naszych menedżerów konta.

ZAREZERWOWAĆ DEMO

About the Author:

Account Manager and aspiring PPC specialist at BlueWinston. I like to learn about newest information about ecommerce business and Google Ads.