Umenie sveta: Jak zautomatyzować kampanie PPC dla 350 000 produktów?

Umenie sveta to sklep internetowy z salonem w Bratysławie. Zajmuje się sprzedażą obrazów, plakatów, ram malarskich, luster i szyldów, oferując wszystkie te produkty z możliwością zmian i modyfikacji. W sumie ich oferta obejmuje ponad 350 000 produktów.

BW rozwiązuje problemy

W ofercie sklepu znajdują się obrazy od prawie 18 000 artystów. Naszym celem było stworzenie osobnej grupy reklam dla każdego z nich z osobna. Z pomocą Blue Winston stworzyliśmy ponad 17 500 grup reklam o łącznej liczbie ponad 180 000 słów kluczowych.

Oczywiście, niełatwo stworzyć czy zarządzać tak dużą liczbą elementów za pomocą Google Ads. Z tego powodu sięgnęliśmy po Blue Winston, który umożliwił nam automatyzację zadań oraz osiągnięcie naszego celu w prosty, szybki i skuteczny sposób.

Stworzyliśmy feed o strukturze:

  • author,
  • author_id,
  • url,
  • price_min,
  • first_name,
  • last_name,
  • category

Następnie utworzyliśmy kampanię produktową – każdy artysta był w niej postrzegany, jako oddzielny produkt, a dzięki temu zminimalizowaliśmy liczbę elementów feedu (która byłaby znacznie wyższa w przypadku prawdziwego kanału produktowego z indywidualnymi obrazami jako produktami). Jednocześnie ominęliśmy techniczne niedociągnięcia wyszukiwania w witrynie, które napotkali byśmy przy typowej kampanii grupowej.

Podczas tworzenia słów kluczowych użyliśmy funkcji Create keywords by tag combination, która pozwoliła na połączenie tagów author i last_name z indywidualnymi prefiksami.

Słowa kluczowe tworzone są przy użyciu formuły „prefiks + nazwa”. Rolę prefiksu pełnią słowa, takie jak obrazy, repliki lub reprodukcje. Nazwy są używane w formie „imię nazwisko”.

Przykładowo „Claude Monet” tworzy słowa kluczowe, takie jak:

  • „malarstwo claude monet”
  • „obrazy claude monet”,
  • „repliki claude monet”
  • „reprodukcja claude monet”
  • „reprodukcja claude monet”
  • itp.

Dla każdego artysty przygotowaliśmy specyficzną reklamę,która wygląda tak:

Adres URL przekierowuje na stronę z listą obrazów artysty, w tym przypadku:

https://www.umeniesveta.sk/claude-monet

O Agencji PPC Centrum

PPC Centrum to agencja specjalizująca się w reklamie PPC.W ciągu 7 lat zdobyliśmy doświadczenie z wieloma klientami z różnych segmentów rynku.

Nasi klienci często nas sobie polecają, ponieważ zapewniamy usługi mające na celu zainteresowanie potencjalnych klientów – nie tylko przy wykorzystaniu ogólnych wyrażeń – również poprzez specyficzne wyrazy wyszukiwania, których również można użyć w wyszukiwarce Google. Większość naszych klientów korzysta z naszych usług od kilku lat.

Oprócz typowych usług PPC zapewniamy również klientom usługi CRO (conversion rate optimization), dogłębną analizę danych, strony docelowe testowania A / B oraz bardzo dokładną

lokalizację reklam na języki słowacki, angielski, rosyjski i węgierski.

Używamy BlueWinston.com prostych e-shopach, ale także w sklepach internetowych z dużą liczbą produktów, takich jak Umenie Sveta, przy których ręczne tworzenie kampanii, słów kluczowych i reklam byłoby nierealistyczne i czasochłonne.

Zarezerwuj szybką 20-minutową rozmowę

Chcesz dowiedzieć się więcej o automatyzacji kampanii produktowych? Umów się na rozmowę indywidualną z jednym z naszych menedżerów konta.

ZAREZERWOWAĆ DEMO

About the Author:

Account Manager and aspiring PPC specialist at BlueWinston. I like to learn about newest information about ecommerce business and Google Ads.