Umenie sveta to sklep internetowy z salonem w Bratysławie. Zajmuje się sprzedażą obrazów, plakatów, ram malarskich, luster i szyldów, oferując wszystkie te produkty z możliwością zmian i modyfikacji. W sumie ich oferta obejmuje ponad 350 000 produktów.
BW rozwiązuje problemy
W ofercie sklepu znajdują się obrazy od prawie 18 000 artystów. Naszym celem było stworzenie osobnej grupy reklam dla każdego z nich z osobna. Z pomocą Blue Winston stworzyliśmy ponad 17 500 grup reklam o łącznej liczbie ponad 180 000 słów kluczowych.
Oczywiście, niełatwo stworzyć czy zarządzać tak dużą liczbą elementów za pomocą Google Ads. Z tego powodu sięgnęliśmy po Blue Winston, który umożliwił nam automatyzację zadań oraz osiągnięcie naszego celu w prosty, szybki i skuteczny sposób.
Stworzyliśmy feed o strukturze:
- author,
- author_id,
- url,
- price_min,
- first_name,
- last_name,
- category
Następnie utworzyliśmy kampanię produktową – każdy artysta był w niej postrzegany, jako oddzielny produkt, a dzięki temu zminimalizowaliśmy liczbę elementów feedu (która byłaby znacznie wyższa w przypadku prawdziwego kanału produktowego z indywidualnymi obrazami jako produktami). Jednocześnie ominęliśmy techniczne niedociągnięcia wyszukiwania w witrynie, które napotkali byśmy przy typowej kampanii grupowej.
Podczas tworzenia słów kluczowych użyliśmy funkcji Create keywords by tag combination, która pozwoliła na połączenie tagów author i last_name z indywidualnymi prefiksami.
Słowa kluczowe tworzone są przy użyciu formuły „prefiks + nazwa”. Rolę prefiksu pełnią słowa, takie jak obrazy, repliki lub reprodukcje. Nazwy są używane w formie „imię nazwisko”.
Przykładowo „Claude Monet” tworzy słowa kluczowe, takie jak:
- „malarstwo claude monet”
- „obrazy claude monet”,
- „repliki claude monet”
- „reprodukcja claude monet”
- „reprodukcja claude monet”
- itp.
Dla każdego artysty przygotowaliśmy specyficzną reklamę,która wygląda tak:
Adres URL przekierowuje na stronę z listą obrazów artysty, w tym przypadku:
https://www.umeniesveta.sk/claude-monet
O Agencji PPC Centrum
PPC Centrum to agencja specjalizująca się w reklamie PPC.W ciągu 7 lat zdobyliśmy doświadczenie z wieloma klientami z różnych segmentów rynku.
Nasi klienci często nas sobie polecają, ponieważ zapewniamy usługi mające na celu zainteresowanie potencjalnych klientów – nie tylko przy wykorzystaniu ogólnych wyrażeń – również poprzez specyficzne wyrazy wyszukiwania, których również można użyć w wyszukiwarce Google. Większość naszych klientów korzysta z naszych usług od kilku lat.
Oprócz typowych usług PPC zapewniamy również klientom usługi CRO (conversion rate optimization), dogłębną analizę danych, strony docelowe testowania A / B oraz bardzo dokładną
lokalizację reklam na języki słowacki, angielski, rosyjski i węgierski.
Używamy BlueWinston.com prostych e-shopach, ale także w sklepach internetowych z dużą liczbą produktów, takich jak Umenie Sveta, przy których ręczne tworzenie kampanii, słów kluczowych i reklam byłoby nierealistyczne i czasochłonne.