BlueWinston.com to internetowa usługa i narzędzie do automatyzacji reklam produktowych. Przede wszystkim umożliwia tworzenie i łatwe zarządzanie produktowymi i grupowymi kampaniami dla reklam Google. BlueWinston tworzy reklamy tekstowe i słowa kluczowe dla konkretnych produktów w Twoim sklepie internetowym. BlueWinston to Twój osobisty menadżer, który automatycznie generuje reklamy dla wszystkich lub wybranych produktów z Twojego e-sklepu. Nie ma znaczenia, czy do kampanii wybierzesz pięć, czy pięć tysięcy produktów ze swojego sklepu. Blue Winston wyśle gotowe reklamy na Twoje konto Google Ads. Stąd będą wyświetlane klientom jako płatne reklamy w wyszukiwarce Google.
Dlaczego warto skupić się na kampaniach produktowych?
Zaletą pracy ze słowami kluczowymi typu longtail (takimi jak BEKO RCSA 330 K31PT) jest to, że klient wpisuje do wyszukiwarki dokładne hasło w momencie, gdy rozważa zakup produktu konkretnego typu, określonego koloru, nawet rozmiaru. Kampanie zorientowane na produkt osiągają współczynnik konwersji średnio 3-7%. W niektórych przypadkach odnotowaliśmy współczynnik konwersji równy 30%! W przypadku słów kluczowych typu longtail konkurencja jest znacznie mniejsza, ponieważ konkretne hasła są bardzo specyficzne, dlatego koszty reklamy są niższe.
Konkretny link URL utworzony w Blue Winstone nie prowadzi klienta do kategorii w e-sklepie, tak jak ma to miejsce w przypadku zwykłej reklamy kategorii, ale klient przejdzie bezpośrednio do konkretnego produktu, który szukał. Klient może natychmiast zakupić poszukiwany produkt, co zmniejsza ryzyko niedokończenia transakcji.
Nr 1 – Kampanie produktowe z reklamami tekstowymi skierowanymi do konkretnych produktów
Produktowe kampanie performance to wysoce ukierunkowane reklamy tekstowe w wyszukiwaniach Google, które działają ze słowami kluczowymi typu longtail. Dowiedz się więcej o zaletach słów kluczowych typu longtail. Jedynym „problemem” jest to, że słowa kluczowe typu longtail często otrzymują status „małej liczby wyszukiwań”, a inne konkurencyjne narzędzia nie mogą sobie z tym poradzić, jak przedstawimy w poniższym przykładzie.
Reklamy tekstowe kierowane na produkt w wyszukiwarce Google
Unikalna na świecie metoda skracania do automatycznego wyszukiwania nowych słów kluczowych
Dzięki metodzie skracania Blue Winston automatycznie znajduje odpowiednie słowa kluczowe longtail. Istotne jest, aby wszystkie utworzone słowa kluczowe były unikalne dla poszczególnych produktów. Kiedy Blue Winston odszuka, że niektóre wyrażenia określają więcej niż jeden produkt w XML feed (są odpowiednie dla więcej niż jednego produktu), to nie utworzy takich słów kluczowych w kampanii produktowej, tak jak to wykonują konkurencyjne narzędzia, które często generują duplikaty słów kluczowych przez tagowanie.
Produktowe słowa kluczowe longtail utworzone za pomocą metody skracania
Wolnostojąc lodówkaBEKO CSA 365 KD0X z zamrażarka
Pokaż utworzone slowa kluczowe longtailWszystkie utworzone słowa kluczowe dla tego produktu (grupa reklam)
wolnostojąca+ lodówka+BEKO+CSA+365+KD0X+z+ zamrażarka
+wolnostojąca +lodówka +BEKO +CSA +365 +KD0X +z +zamrażarka
+wolnostojąca +lodówka +BEKO +CSA +365 +KD0X +z+zamrażarka +BEKO +CSA +365 +KD0X
+wolnostojąca +lodówka+z +zamrażarka
Dzięki Blue Winston uzyskaliśmy odpowiednie słowa kluczowe
+BEKO +CSA +365 +KD0X
BEKO RCSA 330 K31PT 5 lat gwarancji
Pokaż utworzone slowa kluczowe longtailWszystkie utworzone słowa kluczowe dla tego produktu (grupa reklam)
+BEKO +RCSA +330 +K31PT +5 +lat +gwarancji
+BEKO +RCSA +330 +K31PT +5 +lat+gwarancji
+BEKO +RCSA +330 +K31PT +5 +lat ++gwarancji
+BEKO +RCSA +330 +K31PT +5 +lat ++gwarancji
Dzięki Blue Winston uzyskaliśmy odpowiednie słowa kluczowe
+BEKO +RCSA +330 +K31PT
