DevaGroup- certyfikowani specjaliści od reklamy w Google

Kim jest DevaGroup? DevaGroup działa w branży digital marketingu od 1999 r., przez ten czas znaleźli się w czołówce polskich firm pod względem wygenerowanego ruchu z Google. Portfolio DevaGroup liczy już kilkuset klientów z wielu różnych branż. Wyróżnia ich status Certyfikowanego Partnera Google Ads (AdWords). Zatrudniają certyfikowanych specjalistów, z których każdy może pochwalić się tytułem

Jedną z pierwszych w Polsce agencji korzystających z naszej innowacyjnej platformy BlueWinston jest PRO-position

PRO-position: Dlaczego właśnie oni? To właśnie oni jako jedni z pierwszych firm w Polsce kompleksowo zajęli się obsługą stron internetowych z sektora e-commerce. Ich misją jest tworzenie e-handlu oraz wspieranie jego rozwoju na każdym etapie. Jak sami mówią tworzą internetowe rozwiązania marketingowe podporządkowane realizowaniu konkretnych i mierzalnych celów sprzedażowych. Zespół to eksperci, którzy przez lata zdobywali

Nazwa produktu a poprawny XML feed: klucz do sukcesu automatycznych reklam tekstowych na produkty w Google

BlueWinston jest narzędziem do automatycznego tworzenia produktowych reklam tekstowych w oparciu o feed produktowy w wyszukiwarce Google. Kluczem do sukcesu najprostszej automatyzacji reklam jest przede wszystkim stworzenie nazwy pojedynczych produktów. Drodzy właściciele sklepów internetowych, z pewnością już nie raz spotkaliście się z tym, że głównie w przypadku znanych porównywarek cen takich jak np. Heureka.sk, lub

Effectix.com zwiększa ROAS dla AQT.sk o + 901%

Nasze wcześniejsze kampanie produktowe miały CoS (koszt sprzedaży) na poziomie 23,52%, teraz jest to tylko 7,54%. Dzięki automatyzacji reklam produktowych z BlueWinston.com % ROAS wzrósł z 425.12% do 1326.60% (o 901,48%). Koszt własny sprzedaży zmniejszony o 68% Wzrost ROAS o 901% O kliencie - AQT.sk AQT.sk jest dystrybutorem

Wybieramy się na na E-Commerce Berlin Expo 2019

E-commerce Expo Berlin 2019 w ostatnich 4 latach stał się największym wydarzeniem e-commerce w Niemczech. Na tegorocznej imprezie przedstawi się 150 wystawców, 40 prelegentów a organizatorzy oczekują około 5000 ludzi odwiedzających. Wystawa odbędzie się 20.2.2019 i wszystko rozpocznie się o 10:00 w mieście Station Berlin, Luckenwalder Str. 4-6! Expo zapewnia wspaniałą okazję i ogromne możliwości

Polskie Święto branży SEM w Krakowie po raz jedenasty

BlueWinston zdecydował dołączyć do tego wydarzenia jako jeden z głównych sponsorów. Jedenasta edycja semKRK odbędzie się już 22 lutego 2019 r. o godz. 19.00 w krakowskim Muzeum Sztuki Japońskiej Manggha. semKRK to krakowskie spotkania tworzone dla właścicieli biznesów, działów marketingu, branży e-commerce, ale również specjalistów SEM oraz agencji marketingu internetowego. Spotkaniom przyświeca jeden główny cel: integracja

BlueWinston zmniejszył o -30% CoS kampanii Google dla e-sklepu z ogrzewaniem, chłodzeniem, łazienki — PVMsystem

Dzięki BlueWinston udało nam się znacznie ulepszyć i rozszerzyć naszą reklamę produktów PVMsystem.sk. Z pierwotnego około 20% CoS spadło o ponad 30% do około 13% CoS, głównie z powodu automatyzacji kampanii produktowych i dynamicznego remarketingu. Kampanie BlueWinston stanowią 42% ruchu z wszystkich kampanii reklamowych Google. CoS -30% traffic from Google

Jak zautomatyzować reklamy biur podróży za pośrednictwem BlueWinston?

Kampanie produktowe mogą być również w pełni zautomatyzowane i wykorzystywane dla ofert biur podróży na całym świecie. Dzięki automatyzacji kampanii PPC oszczędzamy czas i jesteśmy w stanie kierować użytkowników na konkretne strony docelowe. Potrzebujemy tylko przygotować "specjalny" feed XML.   Potrzebujemy feedy, np. z tymi specyfikacjami: #1 feed XML - dla konkretnych hoteli <product_name>Ad Turres<product_name>

Jak liczymy ROAS?

Docelowy ROAS może mieć bardzo istotne znaczenie w kierowaniu kampaniami PPC w Google Ads Jest to miara, która mówi nam czy dana kampania przynosi zysk czy stratę. Celem tej strategii ustalania stawek jest maksymalizacja przychodów z reklam, ale również utrzymanie zamierzonego stosunku kosztów do zysku. W reklamach produktów każda konwersja może mieć inną wartość, więc

Kluczowe wskaźniki efektywności (KPI), które powinniśmy śledzić

Wiedza o tym, co i jak chcemy osiągnąć (ustanawiając cele operacyjne/pośrednie), stanowi połowę sukcesu. Zarówno w życiu osobistym, jak i zawodowym. Ustalając cele operacyjne możemy stworzyć strategię, która nam ułatwi prowadzeni kampanii. W tym artykule przedstawiamy kilka wskaźników, które mogą pomóc w wyznaczeniu i śledzeniu celów w zakresie marketingu online. Kluczowych wskaźników efektywności (KPI) używa

Load More Posts